29 sierpnia 2016

Wyzwanie od DiEm #lato2016 + najlepszy post

Witam.

Przychodze do Was z najlepszym postem dotyczącym mojego wyzwania 10 TOP PIOSENEK #lato2016 wyzwanie od DiEm, czyli ode mnie. 
www.facebook.com/DziewczynaZKorostorii

Dziewczyna pochodzi z blogu DZIEWCZYNA Z KOROSTORII, a to jej post z wyzwaniem KLIK 

Bardzo mi się spodobały jej piosenki i miała ciekawe historie dotyczące tych teledysków. Postanowiłam, że przeprowadzę z nią wywiad. Będzie to moje pierwsze ogólnie skontaktowanie się z jakimś blogerem i bardzo z tego powodu się cieszę. Blogerka okazała się być bardzo sympatyczną osobą i miło było z nią pisać.


Posty z wyzwaniem ukazują się o każdej porze roku i za każdym razem chcę jakoś to komuś wynagrodzić, dlatego na lato postanowilam w tych ostatnich dniach wakacji przybyć do was z postem, w którym pochwale się wywiadem prowadzonym przeze mnie.

Wywiad


DiEm 
1. Witaj. 
Bardzo się ciesze, że zgodziłaś się na ten wywiad. Zaczynając naszą rozmowę, czy mogę wiedzieć jak się do Ciebie zwracać? Z tego co wiem, masz na imię Sylwia, ale często słyszane jest również Twoje przezwisko Pinokia.

Odpowiedź Sylwii
1. Dzień dobry!
Trochę stresuję się z powodu odpowiadania, ale mam nadzieję, że ten test zdam dobrze ;) 
Jak się do mnie zwracać? Myślę, że tak jak Ci wygodnie! 


DiEm
2. Ok. Sylwio.
Zacznijmy od tego, o czym dokładnie piszesz na swoim blogu?  

Odpowiedź Sylwii
2.Podejrzewam, że trafnym określeniem będzie po prostu -  wyrażam siebie. Znaleźć można recenzje książkowe, zdjęcia, lecz głównym tematem są moje przemyślenia, komentarze do różnych sytuacji z życia osoby wkraczającej drobnymi kroczkami w dorosłość. Natomiast jeśli miałabym określić kategorię, to w 100% blog osobisty :)

DiEm
3. Czy jest jakaś szczególna historia dotycząca nazwy Twojego bloga?

Odpowiedź Sylwii
3. W pierwszej klasie gimnazjum zaczęłam pisać z koleżanką opowiadanie o innej planecie oraz bohaterach mieszkających na niej. I tak wpadłam na pomysł, aby stworzyć własne miejsce "w Kosmosie". Przed tym miałam milion innych nazw, ale od trzech lat mój blog nosi ciągle nazwę "Dziewczyna z Korostorii" :)


DiEm
4.Czytając Twój blog, mogłam Ciebie trochę poznać, ale jedno nurtuje mnie pytanie. skąd to zamiłowanie do języka niemieckiego?

Odpowiedź Sylwii
4. Rok temu pojechałam do Berlina na wycieczkę klasową i od tego momentu to była już miłość :D Za przykładem koleżanki, która ruszyła na brytyjskich YouTuberów, ja na niemieckich. Nigdy nie byłam zbytnią fanką angielskiego, a kiedy zobaczyłam, że niemiecki jednak jest czymś przydatnym i kraj ten mam na wyciągnięcie ręki... To mnie jakoś przekonało. Po drugie ten język jakoś bardziej wchodzi mi do głowy ;) Od czasu wycieczki bardziej skupiam się na tym języku i mam marzenie m.in. chociaż rok pomieszkać w "Dojczlandzie". Wiem, że w relacjach Polski i Niemiec dominuje pieniądz i głównie wspomnienia z wojny. Niejeden jest zdziwiony, że mi to nie przeszkadza. Nigdy nie wiem, co na to odpowiedzieć.




DiEm
5.A mówiąc już o wyjazdach. Chyba bardzo lubisz podróże. Masz jakieś typowe miejsca/kraje, które bardzo Ci się spodobały?

Odpowiedź Sylwii
5.Mimo że lubię podróże i takie klimaty,  to niestety za często nie wyjeżdżam. Po chwili zastanowienia, chciałabym znów pojechać do Warszawy. Byłam tam raz, na Kongresie Misyjnym. Zwiedziłam kilka miejsc, ale... Czuję, że muszę tam pojechać jeszcze raz ;) Przeczytałam tyle książek o tym mieście i chciałabym  dojść do tych miejsc, gdzie byli właśnie bohaterowie... Taki ze mnie czytelnik!


DiEm
6.Dobrze. To mój pierwszy taki wywiad, więc nie przedłużając. :)
Jako blogerka z "czteroletnim doświadczeniem" może jakaś rada dla przyszłych pokoleń, którzy będą próbować coś związanego z blogiem?
Odpowiedź Sylwii
6.Hm... Myślę, że dobry blog, to taki prowadzony z pasją. Tematyka, kategoria- to nie ma większego znaczenia, jeśli wpisy tworzone są od serca. Czasem przyjdzie kryzys i pojawią się wątpliwości, czy to na pewno coś dla mnie. Lecz jeśli czujesz "to coś" w blogowaniu, to nie zważaj na małą ilość czytelników. Skoro dzięki tworzeniu wpisów czujesz się lepiej, to śmiało pisz!

DiEm
7.Lepiej bym tego nie ujęła. Genialna rada i bardzo dziękuję za wywiad. :)

Odpowiedź Sylwii
7.Ja również dziękuje za poświęcenie mi czasu :D

Jeszcze raz bardzo jej dziekuję za wywiad, bo bardzo miło się z nią pisało i niestety muszę Wam powiedzieć pewną rzecz.
Nie wiem jak to teraz w roku szkolnym będzie z blogowaniem. Będzie mi pewnie trudno połączyć te dwie rzeczy, ale postaram się. Dlatego od razu mówię, że nie wiem czy będzie ukazywać się seria "co myślę o" zawsze każdego 16 dnia miesiąca. Będę się starała dawać jak najwięcej postów, ale nic nie obiecuję. Chciałabym żebyście nadal mnie odwiedzali, bo jak nie blog, to zawsze mogę coś napisac na google+ i od razu mówię NIE KOŃCZĘ Z BLOGOWANIEM ANI GO NIE ZAWIESZAM
Dopóki moja strona istnieje, to będę się tu udzielać. 

Piszcie w komentarzach jak Wam się podobał wywiad i może jakieś propozycje na nagrody w tego typu wyzwaniach.
A no i piszcie oczywiście jak Wam mijają ostatnie dni wakacji. Bardzo mnie to ciekawi, bo niestety u mnie piękna pogoda, ale brak czasu na wypoczynki. :))


Pozdrawiam, DiEm. 

10 komentarzy:

  1. Osobiście unikałabym stwierdzeń typu 'ok', aczkolwiek wywiad przyjemny :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za tak cenną uwage. :))
      Będę na to uważać następnym razem, haha
      pozdrawiam xx

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy wywiad ;)Do tego śliczne zdjęcia ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo no to widzę, że blog się rozwija. Konkursy, wywiady ^^ Gratulacje :) Myślę, że nie ma co tłumaczyć się z tego, że posty będą rzadziej. Każdy to rozumie, bo wszyscy jesteśmy w takiej samej sytuacji :D Miło się czytało wywiad ^^ U mnie ostatnie dni lecą przede wszystkim szybko :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, zapewne u wszystkich tak jest. Z tym się zgodzę. No i do tego jeszcze stres przed-szkolny i przed-internatowy. hahha :))
      cieszę się, że spodobał Ci sie wywiad
      pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Haha! Dziękuję za poświęcony mi czas <3
    Co do postów - to oczywiste, że dojdą nam kolejne obowiązki...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle ciekawy wywiad! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny wywiad :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

NIE UZNAJĘ:
~wulgaryzmów
~wzajemnej obserwacji (oglądam to co mi się podoba :))
~reklam