3 sierpnia 2016

TOP 10 Piosenek #lato2016 WYZWANIE DLA BLOGERÓW od DiEm

Witam. 

Jako, że były imieniny Anny, Jesiennej Panny to się mówi, że lato już od nas odchodzi, więc postanowiłam, ze dodam post, w którym przedstawię Wam moje Top 10 piosenek, których słucham w lato. 




NR 1


Oczywiście co by to było, gdybym nie napisała o każdej piosence jakiejś historii. 
Przyznam, że na moim 1 miejscu w te lato jest piosenka Taco Hemingway- 'Beton na deszczu'.
Nie wiem czemu, ale bardzo mi się kojarzy z tym wakacjami, i nie jest ona aż tak pesymistyczna.
W pewnym sensie, jest bardzo miła w słuchaniu i jeżeli nie słuchasz tego typu piosenek, to choć spróbuj. Ja ta piosenkę ujrzałam na facebooku i wprost się w niej zakochałam, choć nigdy go nie słuchałam. 

NR 2



Ach. co ja mogę powiedzieć o tej piosence? 
Nie jest to najnowsza piosenka i pewnie juz ją kiedyś słyszeliście na moim blogu. 
Ale po prostu Shawn Mendes. Według mnie on ma piekny głos, a jak jeszcze śpiewa z ta dziewczyną to normalnie CUDO. Czysty głos, pozytywna melodia. Całe wakacje śpiewałam to. 


NR 3



I teraz przedstawiam Wam Maxa Schneidera. Nie śpiewa on moich gatunków, ale kiedyś go zobaczyłam jak śpiewał jakiś cover i świetnie go wykonał, że po prostu musiałam poznać więcej jego piosenek. I tak po dłuższym czasie doczekałam sie jego nowej piosenki. Bardzo polecam. Świetny piosenkarz. Mówią, że podchodzi on troche pod jazz ale według mnie tego nie słychać, więc jak najbardziej HOT.


NR 4


Ta piosenka to normalnie dla mnie nowość. Dosłownie niedawno ją usłyszałam i po prostu musiała być na mojej liście. Bardzo lubię piosenki B.R.O.
Kiedy usłyszałam pierwszy raz jego piosenkę "Ona i On" to wiedziałam, że muszę bardziej poznac jego twórczosć. I tak oto piosenka z przed miesiąca "Do utraty sił" trafia do mojego serca.



NR 5


Możliwe, że jestem jedną z nielicznych blogerek, która słucha rocka i metalu.
Hands like houses to mój jedyny i najlepszy zespół.
pewnie najlepszy bo jedyny.....
Dla wszystkich fanów rocka, gorąco polecam ten zespół. Ma cudowne piosenki. W 2015 roku miałam wielką zajawke na takie typu piosenki. Trochę ze względu tego, że miewałam czesto zły humor, ale i dlatego, że mój wujek uwielbia rock, (choć może troche inny niż ten) ALE ten zespół mu się spodobał. o dziwo


NR 6


Jeju..Chciałabym Was tylko nie przenudzać. Bardzo bym chciała, żebyście to przeczytali. w pewnym sensie to moje życie i to jest bardzo ważne, że sie z Wami z tym dzielę. 
A więc, kolejna piosenka. 
Musiała się znaleźć na mojej liście. Ta już chwilami trochę podchodzi pod metal i jeju..... ale ja uwielbiam takie piosenki. A ten teledysk też mi się bardzo podoba, więc dlatego dałam to na 6 miejscu. Dla kogoś kto zna angielski bardzo gorąco to polecam, bo tekst jest piękny jak dla mnie.

NR 7


Słyszeliście o filmie "Legion Samobójców"? Specjalnie stworzyli do tego filmu piosenkę. Stressed out nie może się równać z tym. Według mnie odwalili kawał dobrej roboty. polecam

NR 8


Ach. Piosenka niedługo będzie miała rok, a ja nadal mam ją na dzwonku. wprawdzie dla mnie jak najbardziej pasuje do lata. Przesłuchajcie. Przesłania głębokiego nie ma, ale jest taka pozytywna, że po prostu też się musiała tu znaleźć.

NR 9


Jestem wielką miłośniczką remixów, gdyż moim zdaniem przy nich jest cudownie się bawić.
no dobra. zaraz po disco polo
Wiele osób się nie przyzna, ale ja jestem jeszcze tego wieku, która nie słucha disco polo, ale lubię się przy nim bawić NO OK
Lolita Jolie nie zainspirowała mnie aż tak bardzo, ale remix owszem. Świetnie jest słuchać tego na głośnikach, gdzie idealnie można usłyszeć basy. Imprezy? Jak najbardziej TAK


NR 10


Mam uczucie, że gdyby mój kolega dowiedział się, że tworzę tego typu listę to by na mnie nakrzyczał, że nie dałam tej piosenki.
Racja. Teledysk jest niezbyt fajny, ale, ta piosenka jednak coś w sobie ma.
Dziękuję Kolego za to, że poznałam tą piosenkę. ♥


A TERAZ WY 
Wyzwanie od DiEm (czyli ode mnie, tak) 
Stwórzcie swój własny post ze swoimi TOP 10 piosenek na lato 2016 roku. 
Napiszcie historię, jak poznaliście te piosenki. Bawcie się przy tym i dajcie się poznać. 
Piszcie w komentarzu kto się podejmie wyzwania. Chętnie obejrzę później Wasze posty. 

PAMIĘTAJCIE!
Post nazywamy "TOP 10 Piosenek #lato2016 WYZWANIE DLA BLOGERÓW od DiEm" 
Długa nazwa, ale ja nie wiem kiedy znajdę czas na obejrzenie Waszych postów (a napewno to zrobię) więc muszę mieć pewność jak post się będzie nazywał. 
Żaden fejm czy coś. 
Chcę Was poznać, tak jak Wy mnie. Pokażcie przy czym się bawicie, czego słuchacie. CZEKAM NA WASZE POSTY 
Oczywiście post, który okaże się dla mnie najbardziej ciekawy, będzie promowany do końca lata. A dlaczego by nie? Promuję blogi, które mi się podobają, więc... jak to moja Babcia mówi "nic na siłę". 

PODEJMIJ SIĘ WYZWANIA ☺



Pozdrawiam DiEm


22 komentarze:

  1. Przyznam szczerze ,że mi z wakacjami kojarzą się zupełnie inne piosenki. Mamy bardzo różne od siebie gusta muzyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym poznała Twój gust muzyczny. podejmij wyzwanie
      pozdrawiam xx

      Usuń
  2. Mamy odmienny gust ,jeśli chodzi o muzykę.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/maso-cupuacu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja słucham takiej muzyki, która wpadnie mi w ucho :) Nie znam się zbytnio na muzyce, więc wykonanie takiego posta w moim wykonaniu było by na pewno nie wypałem. :)

    Pozdrawiam serdecznie, ^ MÓJ BLOG - zapraszam ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też słucham takiej muzyki, która wpadnie mi w ucho. Piosenki w moim poscie niezbyt nawiązują do lata, ale po prostu takich teraz o tej porze roku słucham, więc takie wstawiam.
      pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Podejmuje sie, ale dopiero za 3 tyg, bo poki co- grafik zajety haha. Pozdrawiam!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja slucham praktycznie wszystkiego :) od rapu przez pop, az do soul'u :)
    pozdrawiam http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to się właśnie ceni..różnorodnośc gustów muzycznych.
      pozdrawiam xx

      Usuń
  6. Nie znam żadnej piosenki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby przesłuchać Twoich propozycji :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przesłuchałaś! :)
      Tak. Często mi mówią, że słucham nieznanych wykonawców, ale chyba w tym rzecz, że lubię szukać 'nowosci".
      pozdrawiam xx

      Usuń
  7. Wybrałaś świetne piosenki :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Numer 2 znajduje się na mojej playliście codziennie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie najbardziej pozytywna piosenka! Nie dziwę się, że jest na Twojej playliście. :))
      pozdrawiam xx

      Usuń
  9. Niektóre piosenki znam, a niektórych nigdy nie słyszałam... Ale to chyba nie moje klimaty ;)
    Za to bardzo chętnie podejmę się wyzwania!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także czekam na post!
      pozdrawiam xx

      Usuń
  10. Lubię takie posty, bo można poznać nowe, fajne piosenki! Podoba mi się, że do każdej pozycji dałaś jakiś opis, pozwala to zrozumieć, dlaczego jest ten kawałek na liście i ewentualnie zgodzić się z tym zdaniem :) Tym razem znam tylko nr 8, ale też pozytywnie mi się kojarzy. Resztę chętnie przesłucham. Być może podejmę się wyzwania, postaram się, jeśli tylko znajdę czas i 10 wakacyjnych piosenek, bo teraz w sumie żadna nie przychodzi mi do głowy, ostatnio słucham staroci/smętów, a to mało "letnie". Jednak pomyślę nad tym! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starocie i smęty tez mogą w pewien sposób właśnie się kojarzyć z latem i to wcale nie w pesymistyczny sposób.
      pozdrawiam xx

      Usuń
  11. Niestety teraz nie wysłucham tych kawałków, synek już zasypia w pobliżu :) Co do komentarza zostawionego u mnie, to nie kupowałam tych rzeczy z Zaful, dostałam je od sklepu. Oczywiście jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo kocham twenty one pilots. Ich piosenki są świetne i takie z przesłaniem. Musze obejrzeć ten film legion samobójców. Super post
    Pozdrawiam
    Mój blog
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, tez marze, żeby obejrzeć ten film, choć przyznam, że zwiastuny troche mnie zniechęciły w niektórych momentach.
      pozdrawiam xx

      Usuń
  13. ja ostatnio nawet nie zwracam uwagi na to czego słucham :D po prostu jak coś gra, to sobie słucham

    OdpowiedzUsuń

NIE UZNAJĘ:
~wulgaryzmów
~wzajemnej obserwacji (oglądam to co mi się podoba :))
~reklam