20 sierpnia 2016

Mój sposób na paznokcie


Witam.

Na wstępie chcę bardzo Wam podziękować za komentarze do poprzedniego postu. Nie wiem jak Wy, ale mnie to bardzo cieszy, że tak szczerze wyrażaliście swoje opinie. Po prostu musiałam podziekować, ponieważ nie wiedziałam jak Wam odpowiedzieć w komentarzu, a ja to naprawdę cenię, Was, dziekuję z całego serduszka. 

A teraz...postanowiłam, że napisze ten post, choć nie jestem ekspertką. Sama się z tym borykam i niektóre z Was pewnie też. Ile razy miałaś problem z paznokciami? Ile razy łamał Ci się paznokieć choćby przez nakładanie ubrań? Ile razy wstydziłaś się pokazać komuś swoje ręce, choćby dlatego, że bałaś się iż ktoś może się śmiać z Twoich paznokci? Tak. Niestety ja tak często miałam. 
Po prostu kobiecym atutem nazywa się paznokcie (ogólnie dłonie) i ze względu na wszystko zawsze trzeba o nie dbać, choć czasami jest to naprawde trudne. 
Ja sobie z tym poradziłąm. A Ty?
 Otóż, poznajmy moje sposoby na długie, zdrowe paznokcie.


Wiele razy mam tak, że po prostu moje paznokcie strasznie szybko rosną, ale tak jak i rosną tak szybko się łamią i rozdwajają. 

Po prostu przejdźmy do konkretów. 

I SPOSÓB

Spróbuj codziennie przed spaniem smarować paznokcie olejkiem rycynowym.
Koszt jego wynosi około 4 zł, więc to grosze.
Jeżeli to nadal nie poprawi stanu paznokci to przynajmniej będziecie miały zdrowe skórki.

(Ponadto olej rycynowy stosowany regularnie poprawia kondycje włosów, natłuszcza odpowiednio skórę twarzy, przyciemnia koloryt brwi i rzęs)


anwen.pl

II SPOSÓB

Zrób maseczkę dla paznokci. 
Po prostu wyciśnij pół cytryny, potarkuj na najmniejszych oczkach jeden ogórek i jedno jabłko.
Maczaj paznokcie codziennie przez 20 minut.
Tak. Przyznam, że maseczka nie była dla mnie idealna, ale w pewien sposób pomogła, choć ja jej za długo nie używałam.

basiasmoter.pl

III SPOSÓB

Zawsze noś przy sobie pomadkę ochronną. Może ona byc nie tylko pomocna dla ust, ale i dla paznokci. Smaruj nią paznokcie kiedy tylko masz czas.

drogerienatura.pl

IV SPOSÓB

Jeżeli nadal się łamią i nic Ci z tego nie pomaga to udaj sie do kosmetyczki. Wiem, że to ponosi koszty, ale zrób sobie hybrydy. Najpierw upewnij sie, że nie będziesz miała na nie uczulenia. Ponoś je przynajmniej z półtora tygodnia (tak ja zrobiłam)
Paznokcie z hybrydami się nie łamią i możesz odpocząć na parę dni i przestac sie przejmować paznokciami. One w tym czasie urosną i się nie połamią.
UWAGA!
Nie każdemu polecam robienie hybryd. Mi hybrydy bardzo pomogły, ale niestety za długo byc może je trzymałam na paznokciach, bo niestety na jednym straciłam połowę paznokcia.
Ale jezeli nic Ci nie pomaga to bardzo polecam hybrydy albo udaj sie po prostu na utwardzanie.
Miej na uwadze, że hybrydy trochę niszczą płytkę paznokcia i trzeba uważać, żeby za bardzo nie zwlekać z ich usuwaniem jeżeli masz słabe paznokcie.



V SPOSÓB

Kiedy już wyrosły Ci paznokcie po hybrydach i postanowiłaś właśnie się pozbyć...hybryd, kup koniecznie lakier uwardzający. Polecam Black Diamond od Golden Rose.  I pamiętaj! Zawsze czytaj instrukcje dotyczące nakładania lakieru. Wiele osób skarży się na ten lakier, bo być może niezbyt dobrze czytają instrukcje i nakładają go zbyt wiele.

goodtotry.pl

VI SPOSÓB

Kiedy juz naprawdę nic Ci nie pomoże, spróbuj z japońskim zabiegiem regenerycjnym, który nie był przeze mnie jeszcze stosowany ale słyszałam, że działa. koszt nie powinien wynosić nie więcej niż 60 zł.

kosmetolognaklo.pl

VII SPOSÓB

Tak naprawdę to powinien być pierwszy sposób, ale całkowicie o tym zapomniałam. Podobno trzeba pić wapno. Ja juz od dawna go nie piłam i niestety nie wiem czy brał on jakiś swój szczególny udział w zdrowym wyglądzie moich paznokci.

i-apteka.pl

Nie wiem jak Wy, ale mi te sposoby pomogły wkońcu wyhodować długie, zdrowe paznokcie. 
Mam nadzieję, że post był pomocny. 
Może znacie jakieś inne sposoby, które Wam także pomogły? Piszcie w komentarzu. 

edit

Życzcie mi wytrwałości bo do mojego jadłospisu od dziś daje jeszcze drożdże zalane wrzątkiem. Niezbyt dobre, ale mają wszystkie witaminy niezbędne dla paznokci, włosów i cery. CZAS START dziś a koniec za miesiąc (24.09.16r.)


Pozdrawiam, DiEm

PS: Wszystkie sposoby były przeze mnie testowane i jak najbardziej polecane. Pamiętaj, aby się upewnić czy nie jesteś na nic uczulona. Produkt w postaci lakieru nie jest reklamowany na blogu. 
PSS: Już niedługo na moim blogu cos bardzo ciekawego, więc czekajcie z 'cierpliwością'. :)

9 komentarzy:

  1. Moim paznokciom i tak nic nie pomoże także hłeh ;-;
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, a jednak coś pomogło.
      pozdrawiam xx :)

      Usuń
  2. Trzeci sposób na pewno wykorzystam ponieważ ni wymaga on wiele czasu, a twierdzisz że może pomóc ;)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny wpis :)
    Ja kompletnie nie jestem w temacie paznokci. Nie umiem ich malować oraz zajmować się nimi na różnorakie sposoby. Grunt, że się nie łamią :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem w temacie. Moja wiedza o paznokciach jest bardzo mała, a malowac paznokci też nie umiem. Ale cóż, jeszcze mam czas się nauczyć, hahha
      pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Moje paznokcie to MASAKRA. W wakacje postanowiłam zapuścić. Szło cudownie do czasu, gdy złamałam jednego jeżdżąc na rowerze ;_: Potem drugi.. i z pięknych paznokci nici :D Olejek rycynowy to podobno dobry sposób na wszystko :D Może wreszcie wypróbuję. Naturalne maseczki testowałam tylko na włosach i sprawdzały się bardzo dobrze :) Smarowanie paznokci pomadką? O.O pierwsze słyszę :D Nie powiem - przydatna wiedza :D Hybryd jeszcze nigdy nie robiłam, ale kiedyś na pewno :) Rozśmieszyło mnie słowo "wyhodować" :D
    Post pomocny i fajnie, że go napisałaś ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy sposoby, większości nie znalam ;) jednak mi nie potrzebne żadne sposoby, bo moje paznokcie naturalnie bardzo szybko rosną, są mocne i jeszcze nigdy nie złamał mi się paznokieć ;) kiedys obgryzalam, ale bardzo chciałam w końcu zapuscic paznokcie, zmobilizowałam sie i zaczęłam dbać o paznokcie wiec zaczelam stosować odzywke z Lovely i mieszalam sok z cytryny z oliwą z oliwek i to pomogło, dosyć mi się zregenerowały i teraz są super ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wypróbuję Twój sposób!
      pozdrawiam xx

      Usuń
  6. Hej:) Zawsze miałam problem z paznokciami, rosły w maxymalnym tępie, ale zaraz się łamały i rozdwajały. Teraz przestałam się nimi aż tak przejmować i po prostu obcinam je bardzo króciutko nożyczkami. Ale sposoby, które wymieniłaś wydają się naprawdę dobre. O i przypomniałaś mi o wapnie. Muszę zacząć je brać. A olejek rycynowy kiedyś stosowałam do brwi i naprawdę stały się mocniejsze i gęstsze.
    Pozdrawiam:)
    i zparaszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

NIE UZNAJĘ:
~wulgaryzmów
~wzajemnej obserwacji (oglądam to co mi się podoba :))
~reklam