12 sierpnia 2016

Krok po kroku

Witam.


Postanowiłam, że usunę poprzedni post.
Nie chcę, żeby za dużo osób o tym wiedziało.
 Ale i tak Wam bardzo dziekuję, że..
 przeczytaliście to, skomentowaliście i....jeju,
 jesteście kochani









Otóż.
Nie każę Wam obserwować mnie na moim koncie google, ale jako, że nie mam facebookowego odpowiednika bloga, to musze gdzieś czasami coś pisac i postanowiłam, że będę robić to TUTAJ

Jest tam między innymi informacja o serii  "Co myślę o...?"
Ja postanowilam, że będe to pisac 16 dnia każdego miesiąca, jeżeli Wam nie będzie pasowało, to zawsze możecie to ze mną uzgodnić.


JAK?
Zapraszam na mojego email'a in-the-white@wp.pl
Możecie tam również przysyłac do mnie inne informacje.
Na przykład:
Chcesz się ze mną czymś podzielić
Chcesz mojej rady
Chcesz, no nie wiem... zaprzyjaźnić się ze mną. 
Jestem otwarta na wszelakie propozycje. 
Możecie nawet mnie pytać o różnorakie posty integracyjne. CZYLI
"wspólne posty wyrażające swoje zdanie na dwóch blogach", nie wiem czy zrozumieliście. 

I tak oto zbliża się koniec tego posta. 
Piszcie w komentarzu jaki temat poruszymy w kolejnym poście z serii "Co myślę o..?" 

Pozdrawiam, DiEm. 


4 komentarze:

  1. hmmm, moze co myslsiz na temat tego, jak ktos w sferze blogosferow komentuje komus wpisy takimi ogolnikami jak: super post, fajna stylizacja, i w ogole nie zaglebia sie w temat, ktory poruszylas w swoim poscie ;)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię jak osoby dodają swoje maile, chociażby tylko po to żeby sie z kimś zaprzyjaźnić c: to miłe, że chcesz się zbliżyć do czytelników. Może porusz temat wielkiej kontrowersji, co myślisz o związkach (na odległość, homoseksualistów itd.); co myślisz o polskiej polityce haha. A tak całkiem serio to zgadzam się z koleżanką wyżej c: "hmmm, moze co myslsiz na temat tego, jak ktos w sferze blogosferow komentuje komus wpisy takimi ogolnikami jak: super post, fajna stylizacja, i w ogole nie zaglebia sie w temat, ktory poruszylas w swoim poscie ;)" Trzymaj się i zapraszam do siebie c: ♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. możesz napisać co myślisz o blogerkach, które prowadzą blogi nie z pasji, a tylko dla współprac.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Może napiszesz post co sądzisz o tym, że teraz wiele nastolatek ubiera się tak samo, jak zmienili się ludzie w XXI w. (związki przez internet, fejm, fałszywa przyjaźń itp.)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń

NIE UZNAJĘ:
~wulgaryzmów
~wzajemnej obserwacji (oglądam to co mi się podoba :))
~reklam