16 sierpnia 2016

"Co myślę o..?" #2



Super post, zapraszam do mnie. 
Jak wiele osób z Was widziało taki sam komentarz na swoim blogu? 
Dobra, moge się założyć, ze każdy z Was coś takiego widział. Albo jeszcze załóżmy...wzajemna obserwacja.
Na co to komu? 
Przecież takie ogólniki to nic innego jak 'ZBIERANIE FAŁSZYWYCH OBSERWATORÓW'. 
Sama musze przyznać, że gdy miałam jakieś 12/13 lat, bawiłam się w tego typu zabawy i chyba główną tego przyczyną było to, że po prostu myślałam, że mój blog stanie się sławny.
Jaka ja byłam wtedy głupia.
W sumie teraz też jestem, ale myślę już racjonalnie i naprawdę nawet mnie nie śmieszy to, że ktos tak pisze. 
Pomyślcie ile osób stara się nad swoim blogiem. Niektórzy może już od miesiąca wymyślają posty, a później za swoją pracę dostają (powiedzmy prawdzie w oczy)- kopa w dupę, że tak się wyrażę
Wiele osób pragnie, żeby ktoś tak szczerze skomentował i wyraził swoją opinię, a nie żeby przyjść i zostawić tylko ślad po swoim blogu. 
A co najważniejsze, cieszy mnie to, że ludzie doceniają to, że czytam im posty i to skomentuję i że chcą mnie odnaleźć w tej blogosferze i odkryć o czym mam swój blog (bo o czyms chyba on musi być).  
Więc.
Teraz do wszystkich osób, które próbują się wybić  na blogspocie lub innym tego typu portalu. 

PO PIERWSZE
Nie komentujcie NIGDY w taki sposób blogów. Ludzie zawsze pragną prawdy z waszej strony i wy również tego chcecie. Obserwujcie te blogi, które się Wam podobają i nie bójcie się, że komentujecie tylko 4/5 blogów. Trzeba cierpliwości. Obserwatorzy sami do Was przyjdą. 

źródło: demotywatory.net
PO DRUGIE
Postaraj się, żeby Twój wygląd bloga był estetyczny. Ludzie zazwyczaj patrza na te blogi, które prowadzone są bardzo 'pieknie' (?). I oczywiście pisz zawsze regularnie. 
Nawet jeżeli będziesz miał/a tylko 3 komentarze. (tak jak ja czasami) Ale ja się tym nie martwię tylko jestem cierpliwa i Ty też taki/a bądź. 

źródło: zszywka.pl

PO TRZECIE
W sumie to Tylko dwa kroki głównie zbliżają do sukcesu i po prostu zawsze staraj sie pisac cos ciekawego, znajdź swoje hobby. Bądź sobą, nie bój się tego. Nie udawaj nikogo. 


źródło: zszywka.pl


Takie jest moje zdanie na ten temat. Mam nadzieję, że w pewien sposób również dla niektórych osób przyda się moj MINI poradnik na temat blogowania. 
A co wy sądzicie o komentowaniu blogów w sposób ogólnikowy? 
Pssst. Piszcie w komentarzu. :)
Zapraszam również do poprzedniego postu z tej serii KLIK

Pozdrawiam, DiEm. 

17 komentarzy:

  1. Ja mam podobne zdanie, obs za obs to tylko liczby, nie mamy prawdziwych czytelników, a jedynie cyfrę, która bloga nie czyta :/ dokładnie, trzeba być cierpliwym, prawdziwi czytelnicy sami prędzej czy później przyjdą ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku swojej zabawy z blogspotem też myślałam że to fajne szybko zdobędę obserwatorów itp ale teraz wiem że też byłam głupia :D

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku swojej zabawy z blogspotem też myślałam że to fajne szybko zdobędę obserwatorów itp ale teraz wiem że też byłam głupia :D

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie zgadzam sie z Twoimi słowami. Cieprliwość jest najważniejsza, a komentarzem '' fajny blog czy fajna stylizacja'' nic się nie osiągnie. Kiedy kilka miesięcy temu założyłam swojego bloga, to prawie nikt go nie komentował ani nie czytał, ale z czasem zaczęło się to zmieniać i ludzie sami zaczęli odnajdywać mój blog:)Ja osobiście zawsze czytam najpierw notkę a dopiero potem pisze sensowny komentarz :) Bo sama równiez nie chciałabym otrzymywac komentarzy typu ''Fajny itp.''- to nic nie wnosi.
    Pozdrawiam!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najgorsze jest to, że ludzie piszą takie komentarze nie czytając posta...nawet nie wiedząc na jaki jest temat. Przepraszam, ale to żałosne! Właśnie...dlaczego takim osobom zależy na cyferkach zamiast szczerych i stałych obserwatorach. Nie mogę tego zrozumieć. Uczymy się na błędach i to normalne. Na samym początku zgadzałam się na "obs za obs", gdy ktoś mi proponował. Na szczeście szybko zmądrzałam :D Ja cenię sobie długie, szczere komentarze, z których wynika że osoba naprawdę przeczytała posta i traktuje mnie z szacunkiem! Lepiej taki jeden obserwator, niż dziesięciu, którzy napiszą komentarz składający się z 2 wyrazów... Fajnie, że wypowiedziałaś się na ten temat, bo może otworzysz komuś oczy ^^ Życzę tego wszystkim tym, którzy za wszelką cenę chcą być sławni. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest tak bardzo wkurzające, kiedy piszą że post jest super i myślą, że myślimy, że mówią na serio, a tak na serio nie przeczytali posta i mają nas w D**** haha i dodają link do bloga. Żałosne!

    Super są takie posty w twoim wykonaniu 'Co myślę o...' i czekam na więcej tego typu!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis! W pełni się z Tobą zgadzam :) "Kto ma cierpliwość może osiągnąć wszystko" - piękne słowa.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę takich komentarzy najbardziej na świecie. Chociaż muszę przyznać, że czasami nie da się napisać czegoś innego niż "ładne zdjęcia", "ciekawy post" lub "popieram co napisałaś" (tyle, że takie sytuacje są bardzo rzadkie).

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Niedawno spotkałam się z sytuacją, gdzie dziewczyna pisała post z recenzją a ktoś jej odpisał "fajna stylizacja, zapraszam do mnie", ale cóż...ludziom chyba i tak nie przetłumaczysz.
      pozdrawiam xx

      Usuń
  9. Ojej widzę, że nie tylko ja nienawidzę takich komentarzy, które są zupełnie bez sensu. Ja nawet nie wchodzę na bloga, który mi tak skomentował, bo to bez sensu. Ja staram się byc cierpliwa i nawet mi się to udaję, ale czasami przychodzą chwile zwątpienia. Jak każdemu. Staram się być silna :)
    Super motywujący post.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta wzajemna obserwacja jest w sumie tak mało logiczna, że aż nie wiem jak to skomentować. :)
    Ale wydaje mi się, że do wszystkiego trzeba dojrzeć i że ktoś kto teraz jest na etapie pisania komentarzy "super blog" i "obs. za ob." musi sam w końcu ogarnąć, że to jest słabe, a na razie po prostu przejść ten etap. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze powtarzam, że treść komentarza zawsze pokazuje poziom dojrzałości jego autora i to jakie ma podejście do swojego bloga. Czy pisze z pasji czy tylko goni za 'fejmem'. Oczywiście są posty na których temat nie da się bardziej wypowiedzieć bo są to na przykład tylko zdjęcia, ale zawsze należy to skomentować szczerze :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też strasznie denerwuje a wręcz sorki wkurwiają tego typu spamerstwa z obs za obs, klikaniem w linki czy szczerym oddawaniem. Po co to na co?

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też denerwuje takie coś :/ szkoda, że ostatnio jest tego spamu w komentarzach coraz więcej.
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo mówi się o takich komentarzach, a mimo wszystko nadal się pojawiają w sporych ilościach. Irytują mnie takie komentarze i oznaczam je jako spam.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie samo zdanie. Niektóre osoby mają dużą liczbę obserwacji tylko z tego względu, że bawią się w gierki "obs za obs". Osobiście wolę mieć mniejsze grono czytelników, ale przynajmniej wiem, że są to osoby, które same z siebie zaobserwowały mojego bloga.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  16. jak widze 'obs za obs' i tem podobne to mnie aż trzęsie. Zalezy mi, aby czytelnicy byli zainteresowani tematami, ktore poruszam, dyskutowali o ich i dzielili sie swoją wiedzą. Bezsensowne słowa w komentarzach nie są mi potrzebne.
    [blog]

    OdpowiedzUsuń

NIE UZNAJĘ:
~wulgaryzmów
~wzajemnej obserwacji (oglądam to co mi się podoba :))
~reklam