10 lipca 2016

"Co myślę o..."


Witam.






Dzisiaj z braku czasu, chciałabym zaproponować taki nietypowy post. Nigdzie jeszcze takiego nie widziałam, a jeżeli taki temat już gdzieś powstał to z góry przepraszam, bo po prostu nie widziałam.



Otóż, chcę żebyście teraz w komentarzach zadawali mi różne pytania zaczynąjące się od "Co myślisz o..?" 

Dlaczego akurat takie pytanie?
Po prostu mój blog jest o wszystkim, a zarazem o niczym. Chcę wyrażać na nim swoje opinie i chcę znać wasze zdanie na ten temat.
Pytania mogą być różne.
O polityce, rodzinie, muzyce lub innym jeszcze bardziej niesamowitym temacie.
Bądźmy kreatywni.
Chodźmy własnymi drogami.
Większość z Was napewno już o tym wie, ale chcę przynajmniej jedną (niezwykłą, niepowtarzalną) osobę nauczyć wyrażania swojego własnego zdania.

Zdaję się na Was. 

CZAS MACIE DO....( momentu kiedy liczba komentarzy przekroczy 30) Powodzenia :))
Wybiorę najlepszy temat i postaram się jak najwięcej o nim napisać. (Przynajmniej tyle, ile moja głowa gromadzi informacji na dany temat)

Życzę Wam wielu wspaniałych pomysłów. 


Pozdrawiam
DiEm

Źródło obrazka:

18 komentarzy:

  1. Co myślisz o zakazie aborcji w naszym pięknym kraju?

    Zakaz reklam?
    Czyli tego linka http://czarny-kotyszek.blogspot.com/ nie powinno tu być? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. linki do blogów jak najbardziej moga byc. Bardziej mi chodzi o reklamy typu: "klikniesz w banery reklam na moim blogu?". nie mam nic przeciwko tamtym reklamom ale po prostu mnie drażnią. :))

      Usuń
  2. Co myślisz o zabijaniu się z miłości?

    Nie wiem dlaczego przyszło mi to do głowy, ale to była jakaś taka pierwsza myśl, gdy zadałam sobie pytanie, a raczej jego kawałek "Co myślisz o.." :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Może np. alkohol, papierosy, narkotyki w młodym wieku dla fejmu, cięcie się, samobójstwo? :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Co myślisz o chorobliwej zazdrości?

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co myślisz o zmienianiu się dla otoczenia i rezygnowania z... prawdziwego siebie,
    tylko po to, aby "przypodobać" się innym i należeć do nich?
    Pozdrawiam :)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co myślisz o związkach osób tej samej płci? xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog <3
    http://dziewczynazakierownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co myślisz o specjalnym przypodobaniu się towarzystwie? W tym sensie, że ktos na siłę ubiera się, zachowuje jak inni tylko po to, by go zaakceptowano?
    Swietny pomysł ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co myślisz o świecie, w którym żyjemy?

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Co myślisz o zazdrości ?
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł, bardzo oryginalny nie widziałam tego na innych blogach :)
    co myślisz o związkach na odległość?
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pomysłu na zadanie Ci pytania... :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny cytat na początku, za każdym razem, gdy go widzę od razu jakoś tak cieplej na sercu.
    Co myślisz o zachodach słońca i z czym Ci się one kojarzą? :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo tu już pytań wpadło, więc ja po prostu poczytam później odpowiedzi :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie pojechałabyś na wakacje?

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń

NIE UZNAJĘ:
~wulgaryzmów
~wzajemnej obserwacji (oglądam to co mi się podoba :))
~reklam