1 lipca 2016

Bardzo pogodny dzień ☻

Witam. 

Zacznijmy może od tego, że bardzo się ucieszyłam na tyle miłych komentarzy
Wprawdzie to było tylko 15 komentarzy z czego 2 chyba moje, ale i tak serduszko się aż uśmiechnęło. 

No to zacznijmy od byle czego, to znaczy...
nie nazywajmy tego byle czym.
Nie będę tutaj pisać o meczu, który wczoraj się odbył lub o jakiejś polityce czy coś.
A dlaczego? 
Bo się na tym nie znam. 
Ale zdanie zawsze jakieś krótkie mogę powiedzieć.

Kto wie niech wie, a kto nie chce ten nie czyta. 
Mecz wczorajszy Polska- Portugalia. 
Cóż ja mogę o tym powiedzieć.... chyba tylko to, że chociaż nie wygraliśmy to jesteśmy zwycięzcami, bo znakomicie Polacy grali. 2 MINUTY MECZU I JUŻ GOL
A tylko na chwilę wyszłam z psem na spacer..
I w sumie już chyba wiem dlaczego zaczynam ten piękny dzień z takim tematem.. (tak, więc jednak coś o tym napiszę, choć miałam tego nie robić)
wiele osób przyczepiło się do Błaszczykowskiego, bo nie strzelił 
JAK ON TAK MÓGŁ
NIC NIE UMIE
TAKA ŁATWA BRAMKA
Ale ludzie.... przecież każdy w swoim życiu przeżywa jakiś stres.
Nie chcę się nad nim użalać. Nawet nie jestem fanką piłki nożnej, ale po prostu wyobraźcie sobie.
EURO 2016. Bierzecie w nim udział. Stoicie na murawie i miliony osób (czy ile tam ich było) TAK. wszyscy się na Was patrzą i wierzą, że wszystko wykonasz rewelacyjnie. 
Ale dobra... wróćmy jeszcze do Fabiańskiego. Przecież cały mecz genialnie bronił, a dopiero na karnych wszyscy zaczęli się go czepiać, skąd 3/4 osób lepiej by nie obroniło. 

Na prawdę. Nie chcę się mieszać w takie sprawy z piłką nożną. Nie jestem fanką, ale Patriotą, a jak już stworzyłam tego bloga to będę w nim wyrażać swoje opinie.

BO MOGĘ
Dziękuję za uwagę, przejdźmy do czegoś innego
Dlaczego taki tytuł posta? 
Otóż mimo tego, że zaraz może zacząć padać u mnie deszcz, w mojej głowie od rana świeci słońce.

Równo o 10.00 przyszły wyniki rekrutacji do szkół. Dostałam się do wszystkich, których składałam. 
Jestem bardzo z tego powodu dumna
Choć przyznam, że moje szkoły miały niski próg punktowania i stać mnie było na więcej, bo rozumiecie...? Miałam jeszcze wolne 30 punktów. Nie wiem w sumie czy rozumiecie, ale to bardzo dużo. Mogłam się nawet dostać do tych ważnych szkół i wgl. 
Jeju...jaka ja jestem skromna.
Dobra. Przyznam się. Może jestem nieliczną osobą z tych wszystkich blogerek, która właśnie wybrała szkołę MUNDUROWĄ. Tak. Bardzo podobają mi się mundury. Znaczy, to nie jest powód dlaczego wybrałam akurat to. 
Swoje życie chcę już pomału planować. Jako, że mundurowa jest Liceum, zawsze będę mogła zmienić swoje zdanie na studiach i rozpatrzeć inny kierunek, a jak nie, to zawsze będę już miała jakieś chociaż znikome doświadczenie. 

Dobra, ale dość o tym. Jak podejrzewam, większość osób, które mają jakąś stronkę, bądź, nawet mnie czytają są w moim wieku lub starsze.  Jeżeli się mylę, to wybaczcie. 

Nie wiem czy to jest rozpisywanie się, czy nie, ale mam nadzieję, że to przeczytacie, bo mój blog to będzie same rozmyślanie. 
A wy. 
Do jakich szkół się wybieracie, bądź już do nich należycie?
Psst. 
Piszcie w komentarzu. 

Pozdrawiam 
DiEm

-------------> PO PROSTU ZATAŃCZ :) <------------

Żródło obrazka:


22 komentarze:

  1. Fajny post ;)
    Moim zdaniem nasi piłkarze nic nie przegrali i jestem z nich dumna ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i tak jestem dumna dali z siebie wszystko :D <3
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na temat meczu wypowiedzieć się nie mogę gdyż nigdy nie oglądałam...a co do szkoły mundurowej: Mi również podobają się mundury, ale chyba bym się nie zdecydowała jednak :)
    Lubię swoją szkołę w której każdy wygląda inaczej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jakim profilu jesteś? :)

      Usuń
    2. Technikum odzieżowe :3

      Usuń
  4. Ja z Polski jestem dumna. Walczyli do końca i to się liczy.
    ♥♥♥
    Dopiero zaczynam. Zapraszam do komentowania i obserwowania :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wakacjach zacznę drugą klasę w liceum. Jestem bardzo zadowolona ze swojej szkoły i nie zamieniłabym jej na żadną inną. Życzę powodzenia i oczywiście udanych wakacji!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z polski jestem dumna, bo naprawdę osiągnęliśmy duży sukces i zaszliśmy bardzo daleko. Łatwo się hejtuje siedząc przed telewizorem ale większość cwaniaczków mówiących "nic nie umie" i tym podobne, nie potrafiło by strzelić gola w pustą bramkę z odległości kilku metrów.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo zdanie na temat wczorajszego meczu. Jestem na prawde bardzo dumna z naszej reprezentacji. Zagrali świetnie. To był tylko 1 błąd. 1 błąd zadecydował o wszystkim. No cóż. I tak rozwaliliśmy Ronaldo.
    Liceum mundurowe to super pomysł. Jestem dopiero w 1 gimnazjum, ale byłabym gotowa wybrać taki profil. Jeśli uda mi się znaleźć podobny kierunek to na pewno skorzystam.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. Mam nadzieję, że kończąc gimnazjum znajdziesz tą upragnioną szkołę. :))

      Usuń
  8. Nie znoszę czytać krytyki na Kubę, bo to dzięki niemu zaszliśmy tak daleko.. Nie udało się i trudno. To był mega stres..
    Gratuluję wyboru szkoły :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety przegraliśmy, ale doszliśmy i tak rekordowo daleko :) Nie można obwiniać chłopaków, bo grali na tyle ile mogli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem z nich dumna, bo i tak daleko zaszli. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Polacy wygrali, Błaszczykowski był świetny i trafiłby, gdyby bramkarz nie obronił. Wszyscy byli świetni, a karniaki to nic innego jak loteria. Zgadzam się z tym co mówiłaś o stresie, pierwsze to co sobie pomyślałam na otwarciu meczu to to, że nasi chłopcy pewnie bardzo się stresują. Jak na mnie mecz zagrany rewelacyjnie, Lewy w końcu bramkę strzelił i to jaką! Bramkę życia. :D Podoba mi się to Twoje określenie "Otóż mimo tego, że zaraz może zacząć padać u mnie deszcz, w mojej głowie od rana świeci słońce.", uwielbiam w postach tego typu metafory. Ja idę do klasy prawniczej. Super blog!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie, jak to zrobiłaś, że po dwóch postach masz już 154 obserwacje?

      Usuń
    2. Uuu klasa prawnicza. Pirekna sprawa :))
      Co do obserwatorów, jak już wspomniałam, bloga mam od bardzo dawna, tylko od niedawna zaczęłam go znowu prowadzić. no cóż.... niezbyt mnie zadowala ten wynik obserwatorów, bo 3/4 tych osób już dawno zrezygnowały z blogowania lub konto jest juz nieważne. Niestety nowego gadżetu z obserwatorami nie mogę, bo pomieszało mi się coś z kodami html i css. Inforamtykiem wielkim nie jestem. hahah
      pozdrawiam xx

      Usuń
  12. Świetnie to wszystko napisałaś
    Ja nie potrafię jakoś za dobrze grać ale kocham oglądać mecze, nie tylko nasze
    Tak wiele osób się do Kuby przyczepilo moim zdaniem bez powodu, przecież bał się, że nie trafi i to przez mogli przegrać, na pewno przeżywał ogromny stres
    Dla mnie i tak wygrali
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu, zaobserwuj jak się spodoba oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam pytanko jak to zrobiłaś, że po napisaniu dwóch wpisów masz tyle obserwatorów?! Wielkie gratulacje

      Usuń
    2. odpowiedź wyżej. :))
      Naprawdę, powiem Wam, że tak naprawdę nie licza się obserwatorzy. Ja bardzo dużo blogów czytam i nie obserwuję ich, bo i tak później nie będe mogła znaleźć tych stron. Wszystkie blogi mam w zakładkach.
      pozdrawiam xx

      Usuń
  13. Ja jeszcze wyników nie mam. Niestety do 15 07 trzeba czekać :P A co do szkoły mundurowej to mam zamiar złożyć podanie jeśli nie dostanę się do liceum :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mundurowa to sama w sobie jest liceum, ale to nic.
      Powodzenia, mam nadzieję, że się dostaniesz.
      pozdrawiam xx

      Usuń
  14. Super post i oczywiście zgadzam się :) byli super!
    Ale przy okazji jest mi mega smutno,że to akurat Kubie nie wyszło... a był taki dobry

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń

NIE UZNAJĘ:
~wulgaryzmów
~wzajemnej obserwacji (oglądam to co mi się podoba :))
~reklam