29 czerwca 2016

"...Żyj tak, żeby świat wiedział"

Znajdź coś dla siebie.
Witam. 

Cóż mogę powiedzieć o tym nowym starym blogu.
Oczywiście prowadziłam go parę lat temu i postanowiłam, że znowu zacznę coś tu wstawiać. Otóż nie oczekujcie ode mnie, że będzie to coś sensownego. Sama w sobie nie jestem zbytnio stworzona do racjonalnego myślenia o czymkolwiek.

Stąd nazwa bloga Bez tajemnic.
Nie mówię, że cały czas będzie się tak ta strona nazywała, ponieważ- jak wiadomo- jestem młoda. (znaczy wy pewnie o tym nie wiedzieliście) Młodzi ludzie lubią poznawać świat, są kreatywni, spontaniczni i pewnie wiele innych nadzwyczajnych cech bym tu napisała, ale wyjątkowo nie wiem co jeszcze bym mogła napisać.

A skąd nazwa adresu strony?
In the white?
W białym?
Otóż to.
Nazwa ta ma pewien sentyment. Mogłam nazwać blog czarno na białym, lub in the black, czyli w sumie oznaczenie takie same tylko, że po angielsku.
A co mnie skusiło do nazwania tak bloga?
W pewnym sensie to, że IN THE WHITE oznacza biało na czarnym lub właśnie w białym.
A kto powiedział, że nie mogę swtorzyć swojego odrębnego świata i nazywać wszystko tak jak mi sie zechce? 

Będę opisywac tu różne sytuacje. Co tylko przyjdzie mi do głowy. Będę wyrażać swoje opinie i oczekuję na wasze wsparcie.

Jakie wsparcie?
Właśnie. Byłabym też wdzięczna gdybyście również mieli jakieś swoje zdanie na mój temat, a może lepiej.... będziecie mieli swój własny temat i będziecie oczekiwać, że coś napiszę o tym.
Jestem otwarta na każdą waszą propozycję. Po prostu wystarczy jeden mały komentarz.

I pewnie nadal nie wiecie o co chodzi z tym wszystkim.
Dokładnie sama nie wiem o czym on dokładnie będzie, ale z czasem się dowiem i ja, i wy.

Na tej stronie
szanujemy, a ja także będę Was szanować
marzymy, bo mamy wyobraźnię i to się tylko liczy
wybaczamy (pomimo każdej krytyki jaką wypiszecie na mnie, ja i tak wybaczę i w sumie to będzie taki kopniak dla mnie, żebym się więcej starała i zawsze dążyła do wyznaczonego celu)
mówimy prawdę (choć będzie nieznośna, to szczerość to podstawa)- wolę już być świadoma swojej porażki, niż w późniejszym czasie się tego dowiedzieć
myślimy pozytywnie, choć stwierdzę, że nie zawsze mogę mieć dobry humor, do pisania, ale po prostu będziecie musieli mnie zrozumieć
dużo się śmiejemy
kochamy 

Czemu kochamy? Bo być może świat jest piękny tylko jeszcze przez nas niedoceniony. 

Jeju. No to chyba narazie wszystko. Bardzo wszystkim dziękuję za przeczytanie tego. Być może niektóre zdania mogą być bez sensu, ale po prostu z czasem zrozumiecie mnie i mój tok rozumowania. Zapraszam do komentowania.


------> UŚMIECHNIJ SIĘ :) <------

PS: Więcej komentatorów, więcej postów. 

Pozdrawiam, DiEm.

Żródło obrazka: http://nastogadka.eu/

16 komentarzy:

  1. To jest najpiękniejsze, mimo upływu lat wracasz do blogowania :) Czekam na kolejne posty. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz.
      Musiałam długo przemyśleć te całe blogowanie, ale już w pełni prawie dorosła, postanowiłam nieco zmienić coś w swoim życiu, żeby nie stało się nudne. ;)

      również pozdrawiam xx

      Usuń
  2. Warto marzyć, bo to dzięki nim stac nas na więcej,powodzenia na nowo!;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie będzie chodzić w tym moim całym blogu. Żeby każdy wyrażał swoje zdanie. :))

      Chętnię zobaczę bloga, jak się sposoba to nawet zaobserwuję.

      Usuń
  3. Powodzenia po raz drugi! Miłych wakacji i czekam na posty ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super!, mam nadzieje że nadal będziesz prowadziła bloga z pasją i wytrwałością <3
    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia kochana! ♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję powrotu do blogowania :)
    Zapraszam na mój blog: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia po powrocie! Na pewno będzie Ci łatwiej to wszystko ogarnąć, bo już kiedyś blogowałaś :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  8. To świetnie, że znowu wracasz do blogowania, życzę Ci wielu sukcesów oraz wiernych czytelników, moja droga :)
    A co do aparatu to swoje zdjęcia robię Nikonem D60 + edytuję je w Photoshopie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstęp cudowny moim zdaniem. :) Powodzenia życzę z całego serducha! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czemu, ale jakoś wyjątkowo bardzo spodobał mi się ten post, dlatego obserwuję, bo chcę więcej. :D W sensie, wyczułam w nim trochę optymizmu, szczególnie, gdy odpowiedziałaś na to, dlaczego kochamy. Trzymaj się ciepło, powodzenia, dużo chęci do pisania i czerpania z tego przyjemności! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że wracasz do blogowania. Napewno bede systematycznie odwiedzac twoj blog.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

NIE UZNAJĘ:
~wulgaryzmów
~wzajemnej obserwacji (oglądam to co mi się podoba :))
~reklam